Karácsonyi dalok

Karácsonyi dalok

Farkasházi Réka: Legyen ma karácsony!

2016. november 30. - I99l

December volt, még hullott a hó.
Jég virágzott az ablakon,
Jégcsap lógott a háztetőn,
És megfáztam kicsit, mer' a sapkámat nem vettem föl.

Emlékszem még, az volt az a tél,
Mikor velem egy picirit összevesztél,
Haragudtál rám, én már nem tudom, miért
Végül kisujjat nyújtottál:
"Béküljünk ki, te meg én'"

Lenne egy tanácsom: legyen ma karácsony,
Nyújtsd a kisujjad, kérlek!
Melegen ajánlom, legyél a barátom,
Béküljünk ki, végre-végre!

Nincs az a bánat, és nincs az a gond,
Nincs olyan jéghegy, és nincs olyan hó,
Ami ne olvadna fel, ha a szíved ég,
Hát szeressük egymást;
Béküljünk ki, te meg én!

Lenne egy tanácsom: legyen ma karácsony,
Nyújtsd a kisujjad, kérlek!
Melegen ajánlom, legyél a barátom,
Béküljünk ki, végre-végre!

Lenne egy tanácsom: legyen ma karácsony,
Nyújtsd a kisujjad, kérlek!
Melegen ajánlom, legyél a barátom,
Béküljünk ki, végre-végre!

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsonyi-dalok.blog.hu/api/trackback/id/tr611995496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása